AHAHAHHA, Ida är best.. (;

Hej alla!
Hur är det med alla söta idag? :)
Själv mår jag jättebra! Har konstigt nog varit en väldigt bra, och rolig dag idag, även fast vi fick kolla på en halvtimmas lång film om maneter. Men det har varit roligt idag 8'D Men nu är det helg iaf, skönt! Har inget speciellt planerat inför helgen, men det blir väl något (:
Och nu vet jag att Ida bara sitter och väntar på att jag ska skriva om Dagens skratt! Så här kommer det, Dagens skratt:

I bussen. Jag och Ida sitter bredvid varandra, och på andra sidan av bussen sitter vår nya klasskomis från Tyskland, Lennart.
Ida: Hmm.. Han har samma tröja som Lennart! *peka på Lennart*
Jag: Mfffhhpp.. Ida.. Du är så.. HAHAHAHAHAH.
*Lennart vrider på sig lite*
Ida: Ojdå.. Det var visst Lennart! *Lägga sig i mitt knä och gapskratta*
Ida & Jag: AHAHAHAHAHAHHAHAHA.
Lennart: *Vända sig mot oss och kolla konstigt på oss*
Ida: Hoppas han inte hörde..

Okej, jag vet, det är inte så himla kul när man läser det, men det var förjävligt kul i verkligheten 8'DDD
HAHA. xDD

 


Kommentarer
Postat av: ida, den muppiga kompisen xD

hahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahahaha x'D

fuck va kul det va, trodde jag skulle dö av pinsamhet&skratt! x')<3

2009-11-06 @ 18:08:12
URL: http://eminemsflikka.blogg.sse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0