~22.35~

Hello good people!♥
Nu är jag hemma igen, okej, jag kom hem halv nio men ändå. Dansen var iallafall skitkul [: Iochförsig var det ju bara jag och Fanny som var under 30 som hon sa, haha! Men skitsamma, det är roligt iallafall! Fast jag vet fortfarande inte om jag ska börja nästa år, men jag får väl tänka på det, det är ju ett tag kvar. Men imorgon ska jag försöka kämpa in några steg i Fanny i skolan så hon lär sig >8D Muahhhaha! Men det är svårt att lära ut D: Jäjä, nog pratat om mig och min dans.
Imorgon ska jag ju somsagt ha utvecklingssamtal, men det är halv 4 och jag slutar halv två o': så jag ska gå runt på stan lite och testa en t-shirt och lite grejs.
Nu ska jag alldeles snart sova, sov gott alla (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0