Nya bloggen : )

Vad kul att du tittade in ;)
Ja, du har kanske hittat den här länken i min förra blogg, flickaneklund.blogg.se , som jag har slutat med nu, för att det inte gick att fixa en header bla bla bla.. Men det gick nu :) Tack Manda för att du fixade designen åt mig! Jättebäst du är :D Och visst blev det fint?
Ja, jag skrev ju i förra bloggen att jag skulle försöka göra den här bloggen lite roligare, jag har faktiskt inte en aning om hur jag ska kunna göra den mer intressant? Men jag får väl försöka ;) Jag kom på en sak, jag ska ha veckans fråga! Så om du kanske missade Veckans fråga så finns dom ju alltid kvar i ''Veckans fråga''. Jag ska iallafall försöka lägga ut en fråga varje måndag, det kan ju hända att jag glömmer eller inte har tid, men då kommer det alltid senare i veckan :)
Sen får vi se vad jag kommer på för mer roligt, och OM jag kommer på något mer roligt ;)
Så, någon som ska följa bloggen? ;p Skulle ju vara roligt att veta!
Ni får ha det så bra tills nästa gång ;)
Byebye ;p

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag följer bloggen <3 8DD

2009-05-28 @ 20:45:47
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0