Morsdag - igen!

Dagen vart helt OK faktiskt, det var jättekul att träffa farmor & Anders nu igen! :D Och kul att få hem mamma igen (;
Och det var asgod smörgåstårta 'såklart;) . Och alla tyckte om min tårta 8D
Och nu dom senaste timmarna har jag bara vart ute och sprungit fram och tbx till farmor o Anders :p dom bor ju i deras sommarstuga som ligger precis bredvid vårt hus :) <3
och mamma tyckte om presenten också ^^ TUR :D
Och imorgon blir det o va med Fanny :D Hon följer med mig hem efter skolan ;) Det kommer bli katastrof! Haha! Så blir det när Fanny&Sanny är i närheten ;D haha x)<3

Kramkram :)

Kommentarer
Postat av: monika

sv; hejsan. Nej jag vet, jag har nog ganska tur som or i stockholm. för en gång räcker verkligen inte som sagt var... Man bara saknar ihjäl sig efter honom sen :( <3



tack så mycket! :D

fin blogg du har

2009-06-01 @ 19:20:48
URL: http://heartkevin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0