Morron!

Gomorron alla, sovit gott? ;)
Det har iaf jag gjort :) Nu ska jag gå till bussen om typ en kvart, fredagen - sista dagen i skolveckan som tur är! Jag slutar 10 i 1, det är nice de ;p så dagen kommer väl gå rätt fort om man säger så.. Och idag åker mamma till Västerås till morfar, hon kommer hem på söndag och har farmor och Anders med sig :D Så ska vi fira morsdag och grejer ;) Måste köpa present till mamma! Och Melinda har åkt till Paris, eller hon är på väg dit :p
Nej, nu ska jag dra och foxa det sista på mitt hår. Det är ju rätt jobbigt att ha permanent hår! Men ska till frisören på onsdag igen eftersom et blir helt rakt efter en natt, så kanske hon får göra lite mer :p
Närruh, nu måste jag faktiskt gå, vi höres senare :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0