Kul :D

Idag var det faktiskt kul =D Skolan var väl helt OK, skrattade mycket, speciellt åt nietski ett ord som Santi kommit på så jag brjar gapskratta varje gång jag ser/hör det xD Efter skolan så var jag med Fanny, vi gick till hennes gammelmormor och fick fika 8D Hon var jättesnäll :'3 Sen när vi skulle gå till busstationen så missar jag SÅKLART bussen -.- Men det va ju bra det, då fick vi va mer :) Så vi stack hemä till henne och hoppade studsmatta och skit ;) Sen trodde jag att jag skulle missa den senare bussen också, men det gjorde jag inte.
Sen när jag kom hem hann jag äta lite äcklig mat, eftersom mamma har åkt till morfar så kommer pappa på ngt skit, det smakar ''gott''.. Då kom Filip (kusinbarn) och undra om vi skulle va, jag sa väl ja även fast jag inte riktigt vill egentligen, men vi spela pingis först iaf. Sen så åkte vi ut me båten på tjärn, och Filip den jäveln bara jävlas med mig! han höll mig kvar i vattnet i den där lilla båten och jag fick ro in i land, då butta Fille ut mig! Och så ååååååååh! Shit vad sur jag blev! Och sen när jag äntligen hade fått komma upp ur båten så tjata han om att jag skulle spela pingis med han, men jag va sur och sa nej, då blev han också sur och drog hem! HAHAA, snacka om kul dag alltså xD
Ja, nu sitter man här, jag tror faktiskt det inte kommer bli lika sent som vanligt idag, känner mig trött.
Och imorn så ska jag och pappa till Hagfors och köpa morsdagspresent till mamma och farmor, och så ska jag köpa avslutningskläder 8D Och sen ska jag dra långt ut på vattnet och sola sen när jag har kommit hem, det ärverkligen sskönt att ligga ute i båten och bara soooola & slaaaaaappa UTAN Filip! xD
Jaj, nu ska jag.. göra ngt (A)
Bajjbajj:)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0