hagfors idag!

Idag var jag och pappa in till Hagfors! Vi skulle köpa en morsdagspresent till mamma, och köpa blommor till henne och farmor och hämta smörgåstårta  och så skulle jag köpa avslutningskläder! PUH vilken tur att pappa betalade dom! Och det gick bra ;p Här är min klänning, vad tycker ni om den? :)


Kanske inte syns så jättebra på den bilden, min kamera suuuuucks, men det kanske kommer fler bilder ngn gång?
Jag gjorde även en tårta! :D vi får se hur den smakar imorron..


Haha x')
Sen när vi kom hem idag så blev det att byta om till ännu mindre kläder! Sen så stack jag en sväng ensam i båten :p sen åkte jag bara in i land och låg där och solade^^ Så kom pappa och jag drog med honom ut i vattnet på en åktur xD Vi försökte komma in i ngn bäck där, men det var typ en decimeter grundt så vi skulle ha fastnat om vi åkte längst in x'D Haaha :) Och sen så bakade jag, och sen blev det Robinson! Hur i helvete röstar dom egentligen? :s Aja, sista programmet iaf.. Och det blev ju helt fel som vann -.-  Grrr.  Nej nu skiter vi i det :p
Imorron kommer mamma hem med farmor och Anders :D <3 Ska bli jättekul! Jag vet inte hur länge dom ska bo här bredvid i sommarstugan men vi får la se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0