Videor .

Idag har det bara vart skola. Jag fick åka hem med tvåbussen istället för halv fyra bussen för musiken (sista lektionen) var inställd! YAAAY! Det var då nice det ;)

Tänkte bjuda på några videor som jag speciellt gillar! Ni kan ju kommentera och säga vilken video NI tycker bäst om? ;D




Kevin Borg sjunger på fotbollsmatchen Sverige - Danmark; In med bollen i mål!
 



Vem har tagit min kexchoklad?
 



My Immortal - Evancense
 



Right here waiting - Richard Marx

 



All I wanna do is make love to you - Kevin Borg i Idol 2008

¨



Higher and higher - Kevin Borg i Idol 2008





Kevin Borg - Street Lights









Okej, jag vill ju egentligen ladda upp alla Kevin Borg videor som finns, men haha, det här får räcka för det finns ju väldigt många om man säger så xD
Så, vem gillar ni bäst? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0