Today was a flummig and a konstig day 8D

Idag har det varit ganska kul :D Jag har skrattat för det mesta xD Mest för att Ida hade en sån otur xD Hon tappade bort 2 saker (och alldeles nu chattade jag med henne och fick reda på att hon hade hittat en av sakerna 8D) sen så tappade hon bort sin skåpnyckel så vaktmästaren var tvungen att knipza upp hennes lås och så la hon alla sina värdefulla grejer i mitt skåp! ;) Sen så tappade hon ju en lösnagel också xD Haha, världens otursdag för henne D:
Plus att en viss DANNY och en viss PONTUS har stoppat i morötter i min bh! D: Så en är för stor nu, plus att den var alldeles blöt förut! -.- USCH USCH!
Senare ska jag duscha och fixa mig :) Jusste! Jag permanentade ju om håret igår! :D Det blev rättså bra ;) Och håret blev inte rakt på morgonen!


Ohyes, jag vet, bilderna ser helt cp ut xD Men ignorera mitt ansikte är ni väl snälla? (a' och jag bara orkar inte fixa den där jävla pluppen framför ansiktet just nu!
Men har inte borstat håret än! För det får jag ju som sagt inte göra på ett dygn, så idag gick jag till skolan med helt oborstat hår x'D

Och imorgon kommer mina sötnosar Ida & Hanna hit :D Vi ska flumma hela natten och ha det jätteroligt ^^ Kom ihåg att ta med skrattet Ida! 8'D Plus, att jag måste fixa min otroligt snygga föelsedagspresent till en viss person, kan ni gissa vilken person? ;)
Ni får ha det så jättebra tills nästa gång ;)
Pussochhej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0