Sista skoldagen! :D

Japp, den var den tråkigaste någonsin! Jag lovar!
Först kom vi till skolan, (såklart) då kom Elizabeth och tvingade oss att tvätta skåpen - IGEN. Fast jag gjorde ju såklart inte det, eftersom jag gjorde det igår. Utan jag skrev ett meddelande till nästa person som ska få mitt skåp! Bl.a. så varnade jag för det ruttna tuggummit som sitter fast på sidan av mitt skåp! Det är antagligen den som hade skåpet innan som har satti fast det -.- Isf så har det suttit där i över ett år nu D: ! Uschja.. Sen så fick vi gå upp till klassrummet, och diskutera bilder! Shit, det var så ''jävla kul''! -.- Efter det så fick vi rast, sen upp till klassrummet igen. Då fick vi köra lite lekar och grejer, det var väl.. Sådär. Inte det bästa det heller precis. Efter det så fick vi lunch, och gissa vad vi fick? Pyttipanna! Sista dagen, asså. Min skola kan väl endå inte vara seriös? :s . Sen efter lunchen fick vu dra til klassrummet igen. Och då så tvingade Elizabeth (mentor) oss att se min JÄTTEDÅLIGA film, P.S. I love you. För Fanny hade lånat den och jag fick tillbaks den idag. Och alla tyckte att den var jättedålig. Och jag med då. Fast, ifs så kollade ja inte på filmen utan snackade mest med Natta & Nun ;p Sen så skulle vi kolla på brännbollsmatch, men då var mamma redan vid skolan för hon skulle hämta mig för vi skulle köpa en grej till avslutningen imorgon., så då stack jag /y. Men jag trodde faktiskt att sista dagen i 6an skulle vara roligare än den här skiten! Men iaf så köpte vi det vi skulle, och jag provade lite andra saker också, men jag fastnade i ett linne! Jag fick inte av det x'D Så mamma fick hjälpa mig med det. xD Haha. Det var en upplevelse 8D Efter det så åkte vi faktiskt in till Persbergs friskola ( min gamla skola ) och hälsade på lite. Där har det vart avslutning idag, och det var 3 st lärare/mattant kvar :p. Så vi pratade lite med dom och kollade runt i skolan. Sen när jag kom hem var det inte så mkt mer osm hände. Nu har jag nyss ätit och så.

BTW, jag ääääälskar Grey's Anatomy!

Det är en så himla bra serie, älska älska älska<'3 Men så ar det såklart sista programmet igår! D: Det måste komma en till säsong, det MÅSTE!

Laddar också upp en bild på Albin A's kooooola torn! =D Som han gjorde på NO'n igår. Det nådde ända upp till taket, jättesnyggt faktiskt! :D Konstigt att det inte rasade tidigare faktiskt =p



Haha, två bilder till från NO'n igår, den första är jag och den andra Fanny =)
 Jojagvet, jättesnygg mun, ignorera! x')
 Lite suddig, menmen -.- :p


Kommentarer
Postat av: Patrik

Ville bara skriva tack för alla kommentarer på bloggen:)



Fin blogg!:)

2009-06-12 @ 15:37:32
URL: http://kevinborgsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0