Typ.. Ehe, lite egopics^^

YÄSYÄS, ohmy.. Inatt var jag vaken till typ, ehem halv 6? Jag kommer inte riktigt ihåg men, jag var iaf vaken och fluummade med Såfia & Nun 8D


='D
Jag vet att dom inte tkr om bilden men det skiter jag i^^<3

Hade tråkigt nyss, så jag tog lite egobilder -.^





Haha, på den sista fick jag typ hostattack när jag tog bilden :3


Änsålänge idag, har jag bara slappat ;) Och så kom pappas jobbarkompis Oskar hit :p o vi snacka lite och så. Och vi kom fram till att jag inte ska börja köra last bil! Uschnej..
Senare idag vet jag inte vad det blir riktigt, jojustja, jag måste skriva några brev! Och ikväll måste man ju se 'Morden i Midsomer'. Och efter det, 'So you think you can dance'. Fuck, jag vill ju se hela 'So you think you can dance' nu när det är dom som är i top 20 som ska tävla! :C
Och imorgon sover Nun över här =D Så jekkla kul ;)<3

Ni får ha det bra pöjjker & flikker! Kanske bloggar mer idag, ehem, skulle tro det ja 83
PÖZZHEJ

Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG HATAAR DEN BIIILDEEN ;__;

2009-07-07 @ 17:44:38
URL: http://sockerkiick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0