Stora fina ögon.. Och så måste man ju vara ALLERGISK!

Idag vaknade jag typ klockan 10 och gick upp, åt lite grejer. Eller, ärligt talat äter jag inte så jättemycket faktiskt! D: Usch, jag borde ärligt talat äta mer.. men, ehe, orka! 8D Men annars så har jag bara cyklat idag.. Och så städade jag i badrummet xD Så desperat var jag att ha något att göra! Plus att Filip (kusinbarn) kom och ville nörda småbarnsdataspel-.- Shiet vad tråkigt! D: Men som tur var så tröttnade han när jag började städa, och så kom han och sa ''Jahapp.. Så det är såhär du håller på när du leker med kompisar..'' X'D omg.. -.- Jaja, nog pratat om honom, eller, nejförresten, nu ska jag vara lite schysst iaf! För han fyllde nämligen 11 år igår, så grattis i efterskott Filip. Eheheh, nu var jag väldigt snäll 8D

Åh.. Alla vet väl inte en grej om mig, att jag är allergisk mot pälsdjur.. Jag typ döör! D: För, i fredags, när jag var och firade Hanna, då var det en hund där, och jag började nysa som fan, men.. Ni som inte är alleriska mot djur förstår inte.. Tror jag iaf.. Jag har alltid velat ha en hund, och.. Hon bara kollade på mig med så stoora bruna ögon.. Fyfaan! Jag fick t.o.m. tårar i ögonen! För jag visste ju att jag inte kan ha något djur.. Jag blir asledsen för det ju.. Jag hatar verkligen att vara allergisk! Är det någon mer som är det som fattar?

Jaja.. Iaf så tror jag att jag ska börja skriva om Kevin Borg här på bloggen också! Ehe, ja.. Det kommer ju inte bli någon riktig Kevin-blogg, den kommer ju fortfarande handla om mig och mitt liv och så.. Men också Kevin! Jojagvet, jag kommer nog inte vara så snabb och sådär med info, men.. Det kommer ^^ Så läs gärna ni som är Kevin-intresserade! =D Så allt som jag skriver som handlar det minsta lilla om Kevin, kommer finnas i kategorin ''Kevin Borg''. Även bilder och sånt.

Hrm.. Jag undrar om ni har orkat läsa igenom allt nu? Var stolta, för jag skulle inte orka läsa allt xD Gaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0