Ida&Hanna&Ålandsbilder!

Japp, nu har ida och Hanna vart här! Skitkul ha vi haft det, bara flummat och snackat och massa grejs! Vi kollade på film hela natten, och så målade jag och Ida med tusch på Hanna när hon sov.. Hehe, jojagvet, vi är ondskefulla! ='D Ida somnade inte förrän 11 typ, imorse xD Och jag vid 5, och hanna.. Kvart i 4-4 kanske:p Jag vaknade vid 12, och Ida och Hanna... Ja, klockan 3 gick pappa in och skrek på dom! Stackare! Jag gjorde iordning frukost och vi åt o så, efter det så gjorde vi inte såmkt, väntade att mamma skulle komma med pizza! ;D Sen åkte ida hem, då blev det fint väder, så Hanna och jag gick och badade! Mitt första dopp x) Hanna åkte hem typ 10 :p
Och så kanske jag ska md dom till Karlstad på fredag^^ Och bussen går typ 7 på morgonen! Nejfy.. xD Haha, men skitesamma;) Nu ska man bara övertala mamma! Men det ska nog gå bra!

Ååååh!! Jag har verkligen otur! Idag bestämmde jag och Sofia oss för att jag skulle komma till Törebodafestivalen, och hon och jag skulle träffas för första gången och sådär. Och så skulle vi kolla på Kevin Borg, stå längst fram och skrika som fyllegubbar! =D Men sen, så måste hon gå med sin familj ist! ;@ JAG HATAR DIG SOFFAN! DU SVEK MIG! Hahah, nejdå! Det är såklart inte ditt fel!<33 Men det var ju sååå synd ;______; Men vi kommer på ett annat sätt ^^<3

Tänkte också lägga ut lite flera bilder från Åland :)


   
   
 

Kram!


Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG HATAR OCKSÅ MIG. ;__; MEN VI TRÄFFAS IDAG <3

2009-07-05 @ 11:05:30
URL: http://sockerkiick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0