Sofia Svantesson<33

Omg omg! Jag har kramat Sofia Svantesson! Helt otroligt!
Imorse började pappa och jag att åka in till stan klockan 9, vi åkte till Wasa och lastade på containrar och grejs, men släpet jävlades! Men pappa ringde en jobbarkompis som kom och fixade det, som tur var! Och sen kunde vi börja åka. Vi blev frsenade men till sist kom vi fram! Soffan stog utanför och väntade, och pappa sprang såklart fram och började prata, jag kom ett tag efteråt, hehe, jättenervös som jag var :3 Vi sa typ hej och sånt, OCH KRAMADES, WOW! Men nervositeten släppte fort, när vi skulle försöka äta glass, men den vara stenhård, och det var hasch i den så jag blev lite.. *hosthost*.. Drogad 8DDD Men det var bara kul! Och så höll jag i Boris (AAAAA) <3 Hennes ölda, jättesöt ju! :D Sen gick vi till en lekpark också! Och så åkte vi *host* JAG, en liten rutchbana i regnet, och så gungade vi , mweeh! Plus att vi klättrade på  ett litet ''hustak'' xD Haha. Och så höjdpunkten, när vi spelade in musik videor, dom måste ni kolla på, nu på en gång!
 



Men det gick alldeles för fort alltihop.. Men jag lovar, jag kommer aldrig äta upp klubban, och jag kommer aldrig glömma bort den här dagen, det var verkligen en av de bästa dagarna i mitt liv. Tack för att du gjorde det till en underbar dag Såffan<33 Jag älskar dig och glömm inte det, du är något av det bästa som finns! Du är värd så mycket mer än vad du får. Jag älskar dig, och kommer alltid göra. Och vi ska träffas igen!<3


  
  










Åh, och imorgon åker Manda bort D:
Och btw, Manda, vi ska träffas, det har jag bestämmt och så blir det bara, jag LOVAR dig att vi ska träffaas, om vi inte gör det så klarar jag mig inte, älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

5/7 - 09 <3 En dag som Aldrig glömms

2009-07-05 @ 23:24:06
URL: http://sockerkiick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0