Slappardag

Yep, idag har  et verkligen varit en slappardag! Jag sov till ungefär... Jag minns inte, men nåt runt 12, sen gick jag upp, åt en yoggi & kollade på ''Vänner''. Och pappa vart sur på mig för jag inte satte på mig kläder, men det gjorde jag till sist. Sen blev det dator, mwehe, för mkt dator! x) Och sen så vart det att äta pappas lyckade falukorv & makaroner 8D Efter det gick jag ut en sväng och snackade med ''snygg-filip'' ( kusinbarn ).  Det var väldigt kul . Sen så har jag ju sms'at med Soffan också 8D Och vi pratade i telefon innan hon skulle gå och se Kevin som inte jag kunde komma på (D:). Och sen så var hon så söt att hon ringde mig en gång till, när han började sjunga! ;o <3 Jag kunde höra halva konserten typ ;) Helt live, fast över telefon! Det var kolt >8D Tack än en gång!:)




Nehej, nu måste jag fanimig sova snart! Blir nog lite mer sms'ande md Sofia innan, men sen ska jag fall asleeep! Ska ju upp 20 över 6 imorgon! Eller *host* idag! Blir Karlstad hela dagen md Ida och Hanna, ska köpa massssssoor! 8D Hoppas jag hittar Kevin nya singel också, den är ett måste! Får se hur det går med det ^_^
Pusshej,  bloggar om dagen imorgon! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0