Regn.. Regn..Regn.. Regn..Regn.. Regn..

Tjohejs! Ehe, idag vaknade jag faktiskt 10 i 9, hade ställt klockan, jag vet inte riktigt varför faktiskt, men ja.. Annars har man bara försökt att vakna, kollat tv, ätit och grejs! Nu måste jag göra Hannas födelsedagskort också ;) Ska bli kul att få komma dit imorgon :) Sen måste jag städa också! Usch.. Men jag får väl stänga in mig i musik som jag brukar.
Och nu börjar det regna också! Jag sitter utanför på altanen, och det är kallt! Men jag orkar verkligen inte gå in.. Varför ska det vara så dåligt väder hela tiden? Hur är det hos er?

Jag tror jag ska ta och skriva en dikt sen.. Kanske, vi får se hur det går :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0