Regn.. Regn..

Varför måste det bara regna hela tiden? Det är så jobbigt.. Jag vill vara ute! Men det är inte roligt att vara ute när det regnar -.- Ska det vara så svårt att få lite SOL på tillvaron? Jag vill ju bli brun, få färg! Det räcker inte att vara liten blekfis! Men hur ska det gå att bli brun i det här vädret? Omöjligt, ja.
Lite roligare är det att jag har äntligen fått reda på namnet på Matrin Becks granne i Beck-filmerna! Haha, han är ju min idol den där kolingen ;D
Ingvar Hirdwall! Man måste väl bara älska honom? SKA DU HA DIG EN STÄNKARE? 8DD



  
 

Ahaha, älska den där videon! :'D Användaren ''
varelsen'' har gjort den på youtube : D Haha! Tack för det ;)
Nu sitter man och messar med Melinda, som är påväg mot Öland - igen! D: Men nästa vecka, då får hon inte följa med dit, nehej! För hon ska med till Ullareeeed! Omg, jag längtar! Jag vet att ag redan har sagt att jag längtar men.. Shit! Jag saknar henne så!<3 Ska bli så fucking bäst!
Nehej, nu ska jag dra mig ifrån datorn, ikväll får vi se vad som händer, kanske blir någon film? Får väl se : ) Have fun girls'n'boys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0