Ont i magen!

För jag och Manda gjorde 50 situps var förut! Och jag har inte gjort det på jättelänge.. Men vi ska fortsätta, ellerhur? ;)
Idag då, jag har nördat Kevin, är i min lilla ''Kevin-bubbla'', som jag kallar det, där det för det mesta är KEVIN som gäller i mitt liv. Det kommer gå över om några dagar, veckor, eller kanske månader. Det är jobbigt, eftersom jag inte har chans att se honom. Om jag hade chans vore det den lyckligaste tiden i mitt liv, men nu är det inte så. Men, jag ska förmodligen åka till sthlm och se musikalen 4'e oktober! 8DDD WHIIH! Yesyes! det är jag superglad för. Men jag orkar inte vänta ;_;
Och nu är det 16 dagar kvar till jag får träffa MELINDA<3 Yeah! Mer idag då? Läst se&hör och ätit yoggi. Inte så mycket. Men imorgon däremot har jag tagit på mig jobbet att dammsuga tv-rummet, hallen, köket och badrummet! Jag behövde inte göra så noga sa mamma ;) bra det :D

Nu ska jag snart sova, är pisstrött!

Så, godnatt då!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0