Nunnizzeeen!

Tjatja! Idag åkte pappa och jag in till Filipstad och jag hann att köpa födelsedagspresent åt Hanna som fyller år på lördag, jag ska dit ;p Och sen hämtade vi Nun som har varit här typ hela dagen^_^ Plus att jag fick se hennes sööööööta kattungar, LILLEMAN 8D <3 Vi har iaf haft det askul ;) Förutom att två skitungar vid namn Pontus och Rasmus har varit här, guud vad störande -.- Men annars har vi kollat på film, 'Natt på museét 2', haha, den var allt roulig ;) Och så har vi poppat popcorn, som blev ehem, ganska brända ja! Och Nun har då snackat med sin älskade i telefon, ehehehe.. xD
Och så har vi nördat såklart 8D
Får se vad som händer senare och imorgon.. *host* idag! :)
Hur har ni andra haft det idag då? Själv har jag haft en kulig dah ='D
Jag älskar dig Nunnizzzen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0