Nu blev jag depp..

För ett tag sen kollade jag alla datum och ställen i Kevins kalender, och det närmaste låg ungefär 3 timmar bort, jag dör :C Jag kommer inte klara mig om jag inte får träffa honom snart. Vissa klagar på att det var jättelängesen dom träffade honom, när det kanske var en månad sedan eller något. Men tänk på det lite, ni har jävligt mycket tur ska ni veta! Jäävligt mycket tur.. Ni har tur att ni bor där ni gör, att ni inte är för unga för att kunna bestämma... Var glada för det ni har, och klaga inte. Jag är glad för att jag har fått träffa honom en gång, för jag vet att det finns folk som inte får träffa sina idoler alls, men.. Det här, den här känslan som är för Kevin, jag vet inte vad det är precis, inte kärlek om ni tror det! Nejnej, absolut inte, men det är mer än en vanlig Idol, det kan jag lova! Men, en gång räcker inte för mig :'/<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0