Nu är jag hemma igen.

Jag åkte ju till Hanna igår och firade henne, ehe, vi bara flummade hela dagen typ xp Men det var jättekul! Och fick läppglans och parfym av mig i present, hon verkade gilla det iaf ;) Sen har vi cyklat ner till en pizzeria och ätit strips,tre gånger! En gång igår och 2 ggr idag ;p

Vetni, jag har kommit fram till vad jag vill bli när jag ska skaffa jobb, journalist. Alla säger att det skulle passa mig bra eftersom jag är ''bra'' på att skriva och så, men jag har alltid tänkt att det inte är någonting för mig. But hell, det kanske skulle vara något faktiskt! Skulle ju vara kul att få jobba på en tidning och så.. Skriva om lite vadsomhelst. Skulle vilja inervjua också! Men ärligt talat, vad innebär det att vara journalist? Vad ska man göra? Kan någon svara på det? ;p
Vad innebär det att vara journalist?

Uschnej, ärligt talat är jag för trött för att blogga mer nu -.- Det kommer nog mer bloggande ikväll tror jag :)
Jo, tänkte fråga en till sak! Ni vet väl såklart att jag har ''Veckans fråga'', då vill jag gärna ha lite tips på bra frågor man kan ställa, så.. BÖRJA KOMMENTERA NU 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0