My God!

Ni kan aldrig gissa vad jag ska göra imorgon?
Jag ska träffa Sofia Svantesson!<3333 Det ska bli så underbart! Hon är verkligen en superbra vän och nu ska vi träffas, nu är det bestämt! Pappa ska köra deg in till Hova lr vad det hette, men först ska han skjutsa in mig till Soffan så vi får träffas, TACK PAPPA :')<3 MEN, jag har ju en sån jävla otur så pappa kommer säkert köra in i ett träd eller något så vi inte kan träffas x'D Nerrah men, nu ska det ju gå!


BÄST ELLER?


Och förut, hittade jag inte kameran så jag kunde inte ta kort på kläderna jag köpte igår ;_______;



Idag då, det har varit en slappardag! jag har mest skrivit på min nya novell! Jag kommer lägga in lite då & då när jag skriver nytt. Nu ska jag alldeles strax lägga in det första! :)

Jag bloggar om morgondagen imorgon! Den kommer bli BÄST<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG ÄLSKAR DIN PAPAP!

2009-07-05 @ 10:57:21
URL: http://sockerkiick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0