Kommer inte på någon rubrik!

Näjnäj, jag har svårt att komma på rubriker! Ehe..
Tänker fortfarande på dagen igår, bäst<3
Inatt var jag uppe och flummade med Sofia och Manda, HAHAHAHAH x'D Vi var verkligen leskiga, eller hur? -.^ Haha xD Det var ju sååå längesen vi alla tre var uppe och flummade på natten, men äntligen ;D Det var iaf jätteruligt.
Och idag åkte ju Manda bort, är borta till torsdag tror jag!
Och på onsdag eller torsdag, tror jag att Nun kommer hit! =D Såå kuligt, det var så längesen jag träffade henne<3 Har saknat henne så!

Och dagen idag då? Sov till halv 1, då mamma väckte mig.. Sen fick jag lov att städa rummet! D: Men det gick det också, för hade ju stereon på jättehög volym, så det dånade Kevin i hela huset ;)
Just nu har jag väldigt ont i magen D: Usch..

Hm, jag tycker faktiskt att ni ska gå in på www.bilddagboken.se också, och sök på ''ThaEklund''. Undrar vem det kan vara...? MOAHA, nejda men.. Senare blir det väl bara att ta det lugnt!
Nu ska jag snacka i telefon med farmor, puss<3


Kommentarer
Postat av: Sofia

5/7-09 <333333333333333

2009-07-06 @ 19:55:34
URL: http://sockerkiick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0