KLAR 8DD

Yes! Äntligen klar säger jag bara! Omg, det tog lång tid.. Nu har jag först tagit ner alla bilder jag har, sen har jag sattit upp dom igen (men några har jag slängt). Ehe.. Ni kanske undrar varför det tog så lång tid.. Ehe.. Jag liksom höll inte på med bilderna hela tiden, det kom saker ivägen, som.. Dator, sms, mat, spring i benen, och allmän lathet. Så det blev inte samma sak hela tiden, men nu är det klart iallafall 8DDDD
Kolla bilden, det är min alldeles nya, fräscha Kevin-vägg! Det ser inte ut att vara så mycket faktiskt, men det är väl för att dom sitter långt ifrån varandra. Oj, nu började det regna..




På bilden är det 14 bilder/affischer, en konsertbiljett och en t-shirt! ^_^ Plus att jag har en till bild på honom på min dörr, så alltså har jag 15 bilder : )
What do yo think?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0