Karlstad!

Japp, idag var det ju Karlstad med Ia och Hanna, vi hann med bussarna imorse som tur var! ;D När vi kom fram gick vi till Mitticity direkt, och där var det typ 10 folk kanske, och inte en enda affär var öppen! Alla öppnade ju klockan 10 xD Haha. Men vi satt och väntade. Sen gick vi i massa butiker och fikade, plus att vi åt på McDonalds ;p Det var askul! Skrattade ju typ hela tiden ;) hahaha. Men man fick jävligt ont i fötterna! D: För att jag hade jättegamla skor på mig som var för små x'D Ska inte ha dom igen.. Men jag köpte iaf ett svart linne, en fin t-shirt, och en bh xP dt blev inte så mkt  menmen! ;D det var jätteruuligt iaf, det måste vi göra om, eller hur? =)
Tog ett tag innan vi hittade tillbaka till busscentralen men till sist gick de bra ;) Sen i Filipstad så skulle Hannas morsa hämta oss. Och det tog ju sin tid -.-'''..... Plus att hennes lillasyster var med och satt och skrek -.-! Jag hade verkligeen lust att slänga ut henne! Men tillsist kom jag hem endå och fick fotbad och lite å äta ;)

Ida&Hanna<3


Och vetni? Jag har blivit kär! I den här!!!<3
 

Visst är den sååå bra? <3

Och hörrni, jag tycker ni är lite dåligga på att kommentera.. Övning ger färdighet ;)

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Låter som du haft en bra dag idag:)

2009-07-04 @ 01:36:42
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Håller med!! :) Älskar den låten!! :)

2009-07-06 @ 09:43:10
URL: http://bullenah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0