I'm happy for you, guys!

Idag sov jag och Nun till klockan 20 i tre, då pappa väckte oss! Vi sa på natten att vi skulle förska vara vakna i minst 24 timmar, men vi somnade vid halv 7 på morgonen kanske xD När vi hade vaknat åt vi ''frukost'', och typ 2 timmar senare vart dt spagetti och köttfärssås x) Klockan 7 åkte hon hem, vi hade suttit och nördat bowlingspel xD
Och idag kom ju Amanda hem också! =D Yei! Och Såfia har åkt till Stockholm, hon och Manda kanske får träffas på lördag! åh! Jag är så himla glad för deras skull!<3 Jag vet ju själv känslan! Jag önskar så att jag kunde vara med dom, men jag ska och fira Hanna! :) Men, jag lovar, vi ska få träffas alla tre någon gång! Jag lovar! Men det är synd att Manda ska bo så långt bort,  det är ju dubbelt så långt till henne som till Såfia, men ni ska veta att jag älskar er så mycket och jag vet att vi ska träffas någon dag,<3 Ni två gör livet värt att leva.. Ni två och några mer.
Mina allra bästa bästisar, Ida, Hanna, Nun, Melinda, Amanda, & Sofia, och såklart mamma & pappa, ni 8, ni gör livet värt att leva! Jag älskar er obeskrivligt mycket.
Och fan! Jag har använt internet för mycket den här månaden så dom har dragit ner på hastigheten! Fan också! Och det är ju bara den 10'e! Usch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0