Hmm.. Vilken är snyggast?

Åh! Jag hoppas min plan kommer funka! Jag har ju tänk på en grej, att .. Ehe, ni får läsa om min plan i mitt förra blogginlägg, men där pratar jag ju om min kompis Manda, men ehe, då får ni tänka på Kevin när ni läser om min plan ist ;) Orkar nämligen inte förklara en gång till, så lat som jag är! 8D

På torsdag ska ju Kevin sjunga på Cindarella, ''Färjan''-båten vetni, och då ska dom ju såklart filma där! Det ska bli jättekul att få se Kevin, och Kevin-fans på tv :D Tycker inte ni det? Och ni som ska vara med måste väl tycka att det är jättekul?

Hehe, jag fixade med två bilder för ett tag sedan, jag skrev Kevins namn och tog kort på det och trixade lite och så, och nu ska ni få välja vilken av bilderna ni tycker är snyggast! Bara för att det är kul ;) Hihi! Så, rösta på! 8D

1.  
2. 


What do you think? :)
 

Kommentarer
Postat av: Marielle

2an är väldigt snygg:D

2009-07-14 @ 15:48:54
URL: http://nogg.se/kevinborgmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0