Hennes barn är föräldrar till henne!

Herregud! Jag måste bara blogga om det här. Det är helt otroligt! Jag kommer inte nämna namn eller något men jag måste berätta. Det är en tjej som jag känner, hon är mamma till tre barn, och den yngsta pojken vill inte ens vara hemma hos henne när inte hans pappa är hemma. Hon är så himla självisk, hon blir inte glad när hennes barn är det, utan hon bli avndsjuk på sina barn när dom har varit någonstans och när dom har haft det roligt, hon blir inte glad för deras skull och hon blir inte glad av att se dom le, hon vill bara se sig själv vara glad och le! Hon har t.o.m. pratat med min granne, och sagt till henne att hon kanske kommer ta livet av sig framför sina barn! Och hennes andra barn känner sig nästan tvingade att åka hem till henne. För mamman vågar inte vara ensam. Det är som om hennes barn  är föräldrar till henne! Herregud, varför finns det sådant folk? Jag tycker så himla synd om hennes barn. Om hon måste vara så jävla egoistisk måste hon väl för fan inte låta det gå ut över barnen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0