Hejsan svejsan!

Idag kom biljetterna till Falkenberg 9'e augusti! Yei! Fyra fina biljetter, en till mig, en till mamma, en till pappa, och en till Melinda såklart! Så just nu har vi 7 st biljetter hemma, 3 till Hish School Musical och 4 till Virus i Bataljonen :3 ag dör av längtan verkligen! Till allt! Det här har varit ett underbart år för mig, och det är inte slut än. För mig händer det nästan ingenting annars i mitt liv, och det här har nog varit det mest händelserika året faktiskt.

Jag har..
varit på konsert & signering och träffat min största idol någonsin, Kevin.
fått två nya speciella vänner, Sofia och Amanda.
träffat Sofia.
varit på Åland. (men det är jag ju varje år, men skitsamma!)

Jag ska..
Träffa Såfia!
Åka till Ullared.
Träffa en av mina bästa vänner Melinda och va med henne i 3 dagar!
Gå på Virus i Bataljonen och se min ''idol'' Jojje Jönsson 8D
Åka till Sthlm.
Träffa Amanda och gå på High School Musical som Kevin spelar huvudrollen i.

OMG! Alldeles nyss sa Sofia att hennes mamma kan skjutsa henne hit! 8DDD Jag dör! <3 Och hon kan sova över här! Det blir förmodligen till helgen sa hon :3333
AHAHA, jag måse bara säga att, pappas jobbarkompis är helt sjuk! Han skriker i telefonen när pappa pratar med mig, och är helt galen! ahahahah xDD Jag älskar honom! x''D Värsta coolingen ;)


Kommentarer
Postat av: Såfia

Liksom äg. Men liksom. Lappland. DDDDD8<

2009-07-30 @ 15:41:26
URL: http://sockerkiick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0