Hejsan alla sura & glada 8D

Själv är man väl glad just nu ;D Jag har tänkt ut en plan.. Moahahah.. Så att jag kanske kan få träffa Manda ;o :D Jaa, om det funkar förstås! Ska snacka med pappa om det sen när han kommer hem. Och på det viset kanske det skulle funka att se Kevin också? Jag hoppas det.. För min morfar bor ju i Västerås, och Västerås ligger 10 mil ifrån Stockholm, och i Stockholm bor en viss Manda! 8D Det skulle väl vara jättebra om jag kunde bli skjutsad till Stockholm när jag mamma & pappa är och hälsar på morfar? Eller hur? Nu känner jag mig smart! xD Men om pappa skjutsar mig.. Vad ska han göra under tiden då? Jaja.. Jag får prata med honom så löser det sig säkert :)

Och idag kommer den här flickan,

Ida Aronsson hem från Stockholm! :D Jag kanske ska åka till henne imorgon :) <33

Nu tror jag att jag ska ut och cykla eller något ;) Senare ikväll blir det väl att kolla på So You Think You Can Dance! 8D Men jävla Mary Murphy.. -.- Måste hon skrika så? ;o Jaja, man får väl stå ut -.- ehehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0