Hej alla!

För några timmar sen åkte Ida hem, efter vi hade sett på ytterligare en film, den hette ''1408'', den var väldigt bra! Men ganska konstig faktiskt xp
Den handlade om en kille, som insisterade att bo i hotellrum 1408, även fast alla berättade om att det spökade där, och det hade skett 54 (tror jag) dödsfall i det rummet. Men han märker ju snart att det är sant, det spökar massa där! Och ägaren till hotellet säger att ingen har klarat sig mer än i en timme, och när han kommer in i rummet ser han hur klockradion börjar räkna ner tiden, från en timme. Han sitter fast i rummet, kan inte komma ut på något sätt.  Och han ser hur folk som bott där förut tar självmord, och antagligen av rädsla. De hoppar ut genom fönstret. Det skulle jag också ha gjort! Men till sist kommer han ut ur hoteltummet, och märker att allting var en dröm. Men genast så kommer han tillbaka till hotellrummet, och han ser klockradion igen, hur den börjar räkna ner från 60 minuter, igen. Han börjar uppleva samma sak igen. Men.. ´Mer orkar jag inte säga xD Ni borde se filmen! Den är bra (: Är det någon som har sett den?

Nu ska jag dra mig ut till mamma och pappa och äta rökt abborre från åland! 8D Bästbäst ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0