Heeey, funny story!

Ohmygosh! Gissa vem som vann den här 3D-bilden på Kevin Borg? 8DD

Jo, JAAAAG :DDD Jag och två flickoooor till vann varsin! Whah! Gissa om jag vart förvånad? Först skriver en ''GRATTIS! För det är väl du?'' Jag: ''Eehe, va?'' Och hon var inte inloggad. Och nu kommer ett till samtal mellan mig & Mikaela:

 
(17:54) Mikaela:Heej:)
(17:54) Jag är den jag ä:hejj :D
(17:54) Mikaela: visst vann du 3D-fotot?:D
(17:55) Jag är den jag ä:Gjorde jag? ;o
(17:55) Mikaela:en Sanna Eklund gjorde de iallafall :p
(17:55) Jag är den jag ä:Wtf O.o Marielle sa också grattis till något men jag visste inte vad ;o
(17:55) Mikaela::D GRATTIS!! <3 :D
(17:55) Jag är den jag ä:Haha, tack ;D
Det är säkert nån annan sanna eklund xD
(17:55) Mikaela:haha näe :D kolla mailen då!
(17:55) Jag är den jag ä:ja det gör jag
Det är jag 8DD
(17:56) Mikaela::D


Hahaha, intressant vah? :D Va kolt egentligen, jag vinner aldrig något.. O________o :D Men nu, äntligen! :D Gaha!


Men en dålig sak är att Såfia inte kan träffa mig och Manda 4'e oktober :C Vi hade planer på det, men det funkade inte .. : / Men det får vi ta en annan gång!

Nyss försökte mamma tvinga i mig fika, men jag vill inte ha, det räcker med saft nu när jag har klarat mig utan det i ungefär en vecka :D (y.

Idag var vi ju till Hällefors och kollade på bilar, jag har redan fått en favorit! ;) En volvo! Jag gillar den bara för att den hade kol flaskhållare xD Hahah, men det är väl bra att ha?

Glöm inte dom där kommentarerna nu också! : D
Ha det bäst mina sköna läsare, iofs kanske jag bloggar utan att någon läser, men skitsamma 8DDD

Kommentarer
Postat av: Marielle

Grattis!woho

2009-07-29 @ 20:33:21
URL: http://speedwaylivet.blogg.se/maariellee
Postat av: Sofia

Grattis. : D

2009-07-29 @ 20:51:16
URL: http://sockerkiick.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Grattis igen:)

2009-07-29 @ 23:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0