Gomårrån!

Hej & godmorgon åt alla! Jojagvet, det är inte precis ''morgon'' just nu, men jag har ju faktiskt bara varit vaken i drygt en timme, så för mig är det fortfarande morgon 8D
Min dag idag då? Den kommer se ut som alla andra antar ja. Är hungrig, sätter på mig kläder & borstar tänder och så, äter ovanligt lite, blir mätt, kollar tv, tränar, dator, musik, tränar, äter lite, sover. Ja, det där var väl lite av min dag, men man får exprimentera med grejerna på min ''lista''. Nehej, nu måste jag dra mig ifrån datorn, ska börja med att ringa pappa och höra om han har möjlighet att köpa dvd-skivor som jag kan spela in på :3 sen gäller det bara att lära sig hur man spelar in också, hur nu det ska gå? Det får man ta reda på ( ; Sen när jag har ringt honom så måste jag försöka äta något iallafall! Det ska nog funka. Kanske. Möjligtvis. ehe..
Och jag längtar ihjääääääääääääl mig till 7'e augusti! Jag orkar seriöst inte vänta! DDDDD8 Det är för hemskt att längta tycker jag.. Jag hatar att längta till något! Menmen.. Man får försöka överleva.

Gah, och så längtar jag ju otroligt mkt efter..


Jag ska bara springa fram till Jojje när det är paus och skrika JAG ÄLSKAR DIG!
Njaaa... Kanske inte ändå xD Men jag ska ta många kort som kommer ut här på bloggen iallafall :33

Nämen NU ska jag iallafall gå! Så, hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: patrik

Nice:D

2009-07-27 @ 21:59:55
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0