Fluga!

Jag sitter här.. och så plötsligt kommer det en fluga och attackerar mig! Den bara dunsar ner på min arm och jag skriker ''WOOOOAAAH!!!'' Okejda, precis så var det inte! Men den kom faktiskt och satte sig på min arm ;o Så vad tycker ni om flugor?

Just nu sitter man och vöntar på att Ida ska ringa, hon kanske kommer hit, men jag funderar om jag ska ringa henne.. ^o) kanskedetkanske!? :D Omg, jag fick nyss hicka D: Ajjdå.. det var illa ;__;

Idag var jag så duktig och dammsög klart! *ståålt*

Tänkte visa min och Melindas maskot!



Så söt :') jag hade liksom den, och en likadan, fast en ängel, dom kom från ngn liten Bratz-förpackning xD Haha, men dom var så söta så jag ville inte slänga dom när jag slängde det andra, så först gav jag den här djävulen till henne, och så tog jag Ängeln, och så bestämde vi att vi alltid skulle ha med dom här småttingarna när vi träffas, och förra året när vi träffades, kom Melinda på att vi kunde byta maskot varje gång vi träffades, så just nu är den här djävulen min, och när vi träffas och åker till Ullared tsm, så kommer hon få den här djävulen och jag kommer få ängeln :') Var det någon som fattade det där? Cx

Oh idag ska pappa ringa och beställa biletter till HSM till hösten! GASH!<33

Jag har upptäckt hur mycket jag säger ''gash'', det är väl inte ens ett ord? XD

Nu ska jag nog gå och ringa till ida (: ha det så bra alla! Pusshej (L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0