Ett långt inlägg. LÄS ALLT FÖR FAN 8DD

Jo, nu har jag lyckats kämpa mig igenom ett nytt inlägg, ungefär lika långt blev det ;) Men ja, nu får ni njuta av mina underbara bokstäver, kom igen! Jag gjorde om hela min text igen, bara för att ni skulle få något att kämpa med, så enjoy ;D





Ehe, igår blev det ju lite hastigt när jag berättade om grejen med Melinda. Men jag var bara så överlycklig och orkade inte berätta något faktiskt! Men nu ska jag berätta lite närmare.. Jo, 7'e augusti ska jag, mamma och pappa åka till Ullared. Då fick jag ta med en kompis, jag valde en av mina bästa vänner, Melinda, som bor i småland! Så jag har kännt henne i snart 2 år, och jag träffade henne en gång förra året. Så nu kände jag att det var dags igen! Så då bad jag Melinda ringa mig, eftersom jag inte har några pengar på mobilen, så hon ringde runt 11 igår kväll. Då frågade jag om hon hade lust att följa med mig till Ullared, det ville hon såklart! Så den 7'e augusti åker vi ner till småland, och hämtar upp henne, sen åker vi till Ullared. Första natten får vi sova i en husvagn, det har jag inte gjort där, och när vi kommer fram är det nästan att sova på en gång. Dagen efter (lördag) får vi byta ''hem'', till en mysig stuga, det är nog lite bättre där, eftersom det finns dusch och toalett där! Det gör det nämligen inte i husvagnen. Men på lördagen iaf flyttar vi till stugbyn, sen så bär det av till Gekås och andra affärer som ligger runt det stora shoppingcentret. Jag ska iallafall leta efter en billig mobil, om jag har råd.. Hehe.. Men sen, på söndagen, blir det att shoppa mera, fast inte lika länge, eftersom vi ska till Falkenberg (Vid Västkusten), till Vallarna och kolla på ''Virus i Bataljonen'' tror jag det heter, där bl.a. min ''idol'' Jojje Jönsson är med 8D Jag fick ju se honom förra året, då som Dag-Otto, men det här året kommer han spela någon annan. Men han är ju bäst ändå ;) Och för några dagar sedan pratade jag med några som hade varit på föreställningen och dom sa att det defenetivt var bättre det här året! =D Plus att vi får bättre platser ;) För er som inte vet vad det är jag pratar om, så är det en teater i Falkenberg, buskis, som har visats på tv i många år. T.ex. ''Snålvatten & Jäkelskap'' är därifrån och massa massa annat! Så det ska bli riktigt kul! Och ännu roligare nu när Melinda är med ;) Dagen efter (måndag) kanske det blir att shoppa lite mer innan vi åker hem, men det får vi se. Men vi skjutsar iallafall hem Melinda, sen åker jag, mamma & pappa hem hit. Shit vad jag längtar! Och det är ju bara 19 dagar kvar 8DDDDDD

 

Och, btw så har jag några saker jag vill säga till min Melinda.
Gumman, du har alltid varit en otrolig vän för mig, du har alltid varit en sån som man kan lyssna på, flumma med, vara allvarlig med och bara vara med. Den gången vi träffades, 27 september 2008, kommer jag aldrig, aldrig glömma. Det är en sak jag kan lova utan att ångra mig. Och jag kan också lova att jag alltid kommer finnas för dig, vad som än händer. För en kompis som du träffar man inte varje dag! Nu är något speciellt, något unikt.
Och ''stolpen i stolpen'' uppe vid vägen! Haha, jag kan inte fatta att den sitter kvar? HAHAH XD Du fattar vad jag menar ;) Och våra söta maskotar! Har jag ens berättat vart dom kommer ifrån? Haha! Men iallafall så kommer dom från Mini-Bratz.. Hehe.. Dom var så söta så jag ville inte slänga dom när jag slängde det andra! Men, som du sa, varje gång ska vi byta.
Jag hoppas att du vet hur mycket du betyder för mig.
Jag älskar dig
Yo-liDpQ BörJ22ol.
Orden kom från hjärtat på
Co-55oi oltlund. <3

 

Nog pratat om det nu. Jag tror förresten att mamma och pappa planerar in något inför min födelsedag! Men jag har ingen aning om vad, och jag vet inte ens om det blir så men, hehe. Det borde vara något eftersom att igår kom mamma och frågade mig ''På din födelsedag.. Är det viktigt att du är hemma här och har fest och så?'' Och jag svarade ''Nej, hurså?'', och hennes svar blev ''Nä, jag bara undrade!'' Gaha, får man tro på det? Att hon ''bara undrade''? Jag hoppas att det är något. Det blir ju antagligen att åka någonstans eftersom hon frågade om det var viktigt att vara hemma på födelsedagen. Haha, det kanske är att åka och kolla på Sommarkrysset? Kevin är ju med 15'e augusti (min födelsedag). Gaha! Som om.. *önskedrömmer*.. Nejmen, det blir kanske något, men säg ingenting om att jag sa något, shhh..

 

Och på tisdag händer det! Min bäste Kevin Borg i Allsången! Det var ju.. En överraskning kan man väl ändå säga! ;o Justja! Jag glömde att fråga om musikalen.. För Kevin ska ju spela Troy i den svenska föreställningen av High School Musical på Göta Lejon i Stockholm. Det måste man ju bara se! :o Jag får fråga imorgon, det är ett BIIIIG måste! Jag måste ju liksom få se den. Eftersom jag inte kan få se honom på någon konsert / signering det här året så (om man ser på ställen han ska ha spelningar på nu) måste jag väl ändå få åka och kolla på det? Det är ju till hösten, så.. Det är långt dit men. Omg.. Jag längtar redan även om det inte är bestämmt!<3

 

Min dag idag då? Den ha varit.. Slö. Okej, nu verkar det som jag inte gör något annat än slappar, och så är det kanske ibland.. xD Men shit, det måste ju vara så dåligt väder också! Så, sorry, nothing I can do about it.. Men jag har iaf försökt lösa det stora KP-korsordet, som går rättså dåligt. Jag tänkte göra det helt själv först men jag har fan fått lov att ta hjälp ibland! Annars idag? Sjungit, dansat, och töntat mig framför datorn. Gaha, ni skulle se mig när jag springer runt på golvet i mitt rum och leker artist! 8DDD Haha, ibland är det faktiskt bara härligt ;)

 

Näej, nu har jag fått en känsla av att det är typ ingen som har orkat läsa igenom min skit. Men hoppas någon har klarat det ändå. Jag menar, jag har ju skrivit allt, då är det ju eran rättighet att läsa det! Ellerhur? ;D Haha. Nejda, men släng in en kommentar när du ändå är på besök.

Tjosvejs allihopa!




Kommentarer
Postat av: Mel

Jag orkade läsa allt, haha.

Åh, tack, vad fint skrivet<3

Älskar dig också, men det vet du ju redan:)

Gud... längtar så jag dör!

Vi kommer ha så kul :D

Nåväl... dock mindre än tre veckor kvar;)

2009-07-20 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0