En dag..

Yes! Imorgon får vi storfrämmat, Såfia kommer ju som ni kanske har märkt? Vi ska ut på äventyr och äta tacos! Och vara vakna hela natten! Vi har nämligen bestämt att båda vi ska logga in på msn klockan 10 ikväll, så ska vi lägga oss senast 11. Såfia är väldigt smart!
Plus att det är EN VECKA kvar till jag får träffa Melinda!<3 Det är inte mycket.. Som vi har väntat på det här.
Igår skrev jag in jättebra datum på min hand, och mitt ben. Ni kan aldrig gissa vilka datum! Jo, dom här:

På min hand:
-5/7-09, då jag träffade Såfia första gången. <3
-1-2/8-09, då Såfia ska sova över här. <3
På mitt ben:
-27/9-4/10-08, den veckan då Melinda var här. <3
-
13/4-09, då jag träffade Kevin Borg och var på konsert. <3
-4/10-09, då jag ska träffa Amanda och gå på musikal som Kevin spelar huvudroll i. <3
-7/8-09, då jag ska träffa Melinda och åka till Ullared m.m. tsm med henne!<3

Dom datumen är uppskrivna på min kropp, och jag hoppas det blir mer! Och det kommer det, defenetivt!
Idag måste jag städa upp lite här i rummet, sätta upp några bilder, plocka ut tidningar som ligger här bl.a. Annars kommer det bara vara längtan idag. Som ni kanske redan vet så hatar jag att längta, usch, det är så jobbigt att gå och vänta på något kul! Och nu har jag tre jättebra saker att gå och längta till, nej, det är för mycket! Men jag får stå ut.. För ju fortare det går nu, desto fortare kommer det vara över. Och vill inte att det ska gå över!



Btw, Soffan, ett meddelande till dig som du vet redan, jag har ett lekstugetak som vi kan klättra på istället 8D Jag har ett eget, MEN, det blir roligare om vi snor Filips tak -.^

Kommentarer
Postat av: Sofia

FILIPS TAK FTW. >8DDDD

2009-07-31 @ 12:42:18
URL: http://sockerkiick.blogg.se/
Postat av: Sofia

OCH JAG GILLAR BILDEN 8D

2009-07-31 @ 12:42:45
URL: http://sockerkiick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0