Det är konstigt hur man kan älska en person som man aldrig, eller nästan aldrig, har träffat..

Jag kom att tänka på det när jag såg på slutet av minnesstunden av Michael Jackson på tv4. Det är ju helt otroligt! Folk gråter, folk svimmar, det är ju hysteriskt! Det är svårt att tro att man kan älska en person så himla mycket, som man kanske har träffat några gånger, eller en gång, eller kanske aldrig. Men jag förstår det, eftersom jag är med om det själv. Man är liksom inte kär i personen, men man älskar den. Det blir så, tror jag, när man känner att just den personen ger en någonting, att den kanske omedvetet har hjälp en med någonting, när man själv känner att man bryr sig om personen, på riktigt. Man kanske inte älskar personen som man älskar sina vänner och sin familj, men personen har ändå en stor del av ens hjärta. I vissa fall kanske det känns som man gör det, men, ni förstår vad jag menar!
I'm just tellig my truth..
Ja, jag älskar dig!




Kevin, tack för allt du har gjort för mig, även om du inte vet om det. Du förtjänar det bästa.
Du är den mest omtänksamma kille som finns. Det finns så mycket jag vill säga, men som inte går att beskrivas med ord. Men, tack.


Kommentarer
Postat av: patrik

Kevin är bäst:D

2009-07-08 @ 01:30:52
URL: http://putteisback.blogg.se/
Postat av: Vonne

Väldigt fint och klokt skrivet Saanna! Förstår väl hur du tänker och känner och du är säkert inte ensam om att känna varmt för Kevin som har nåt alldeles speciellt i sin personlighet. Kram på dig!

2009-07-08 @ 02:06:53
Postat av: Ulrika

Åhh så fint :) Förstår precis hur du menar, känner likandant själv :D Kevin är bara bäst!! :)

2009-07-08 @ 09:09:25
URL: http://bullenah.blogg.se/
Postat av: Ellan

Jättefint skrivet! :)

2009-07-08 @ 12:28:17
URL: http://ellaann.blogg.se/
Postat av: Ulrika

SV: Haha nej det e du inte :)

2009-07-09 @ 09:17:50
URL: http://bullenah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0