Bio! :)

Idag sov jag till ungefär halv 11, då gick jag upp och gjorde något, kommer inte riktigt ihåg vad faktiskt. xD Senare hittade jag ett program där man gör om bilder, ArcSoft PhotoImpression, så där fastnade jag ett tag. Sedan åkte mamma till jobbet, jag gick runt lite i huset, sjöng och dansade vildt ;) Och dator typ :p Sen kom pappa och han och jag började prata om HSM till hösten, jag skrev om det i mitt förra inlägg va? Eller var det på den andra bloggen? Ehe.. Ja, men vi pratade iaf om att åka till Stockholm och se Kevin Borg i High School Musical till hösten, och pappa berättade att mamma och han hade pratat lite om det tidigare. Och sen när mamma kom hem sa hon ''Nej, men jag har inte sagt något! Ta det lugnt nu!'' Hon ska alltid göra så -.- men ärligt talat så är jag nästan säker på att vi kommer åka : ) Jag hoppas iallafall! För man kan ju aldrig vara helt säker. Men sen så ringde Ida och frågade om jag ville följa med och se premiären av ''Harry Potter and the halfblood prince'' och jag hängde med, henne, hennes pappa och henne.. Ehe, 'släkting' kallar vi det eftersom jag inte minns vad det är till henne xD, Veronica. Filmen var helt ok, men man fattade inget på slutet, ett väldigt wierd slut.
 

Ni borde se filmen ''Corpse Bride'', en animerad film. Helt ok tycker jag :) Här är en söt mask som är med i filmen! Är han inte för gullig?



_________________________________________________________________


Nu har jag nyss avslutat ett jättefint sms-samtal med Melinda, hon gick nyss och la sig och nu ska jag göra detsamma.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0