Är faktiskt vaken!

Precis! Idag vaknade jag halv 9 utan att behöva stlla klockan, och jag somnade ungefär 3. Hmm.. Konstigt.. Men det var ju bra eftersom jag ska börja gå och lägga mig tidigare har jag bestämt mig för! För förut innan jag somnade skrev jag upp en lista i min mobil men några saker jag har kommit fram till.

Jag ska..

-Sova tidigare.
-Äta mer & nyttigare.
-Tvätta bort mitt smink varje kväll.
-Flytta min Kevin-vägg.
-Inte sitta så mycket vid datorn.
-Vara positiv.
-Inte irritera mig så mycket på pappa, för det tycker han är kul!
-Börja träna, normalt mycket.

Låter det som bra förslag? :p :) Jag ska iallafall försöka göra alla dom här sakerna! Sen får vi ju se hur jag lyckas..

Just nu regnar det här utanför lite, lite grann. Kan inte det dåliga vädret bara försvinna!? Det är så jobbigt att bara segndroppar falla hela tiden -.-

Dagen idag då? Jag ska försöka flytta min Kevin vägg! Jag undrar verkligen hur väggen bakom Kevin-väggen ser ut ;o Det är väl en massa hål bara antar jag xD Från alla nålar menar jag. Och sen ska jag fråga m&p (mamma&pappa) om ag kan följa med Ida in till stan imorgon, det är någon ungdomsdag när det kommer några artister och sådär, jag vet faktiskt inte riktigt vad det är mer, men det kan bli kul eftersom man säkert ser/träffar många från skolan som man inte har sett på hela sommarlovet! ;)

Men sen kommer vi ju till dagens höjdpunkt! 8DDDDDDD Allsång på Skansen ikväll ;) Men Kevin! Whoho! Vi lyckades! Så det ska jag verkligen se. Det borde alla andra också göra! ='D Synd bara att man inte kan var där.

Nu ska jag gå och försöka äta något bra & nyttigt som det står där uppe, för jag har inte varit särskilt bra med maten den senaste tiden.. Ätit jättelite =/ Men ska försöka börja äta mera nu :) Och ifall jag lyckas flytta på min Kevin-vägg så tar jag kort och lägger in här på bloggen såklart! Ha det så bra tills vi hörs nästa gång ;D Byebye!(L'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0