Allsången var helt perfekt : )

Jag kopierar från min http://nogg.se/kevinboorg istället för att skriva nytt om vad jag tyckte om allsången!

''Shit! Kevin var verkligen såå bra på allsången idag! Herregud man blir ju tårögd bara man ser honom. Och så sjunger han allt så himla bra på svenska också! Vilken glädje du har Kevin, och den smittar alltid av sig! Du var som gjord för det där, att springa runt som en galning i publiken och slänga mikrofonen framför folks ansikten! Haha! Och du lät ju dom personerna som t.ex. var handikappade sjunga! Som andra artister som gästar allsången faktiskt inte gör. Du är så himla omtänksam mot alla och en sån fin kille. Dina uppträdanden var fantastiska, med lika mycket glädje och fart som vanligt. Och vem är inte kär i KBs ögon? Dom bara lyser! Åh! Jag tänkte spela in programmet, men jag glömde.. Men det finns väl att hitta på internet, för det måste man ju bara få se igen!
Och du är så himla schysst som hälsar till alla som inte kunde vara där. Tack för det.<3

Jag såg även Patrik, Linnea & Mikaela flera flera gånger i publiken! Kul att se :) Och så fick man ju se Sofia också! :D''

Ja, mina åsikter, Kevin var helt enkelt perfekt.

 

Nu ska jag sova, är astrött! -.- Godnatt alla godingar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0