13'e april<3

Ja, jag vet att det var tre månader sen ungefär, sedan det var den 13'e april. Men nu har jag tänkt att jag ska kopiera när jag skrev om dagen jag träffade Kevin, för er som inte har läst. Och så passar det ju även bra nu eftersom jag har börjat skriva om Kevin. Det här stog ju på min förra blogg, www.flickaneklund.blogg.se, som jag inte använder längre, så nu kommer dagen då jag träffade Kevin även att finnas på den här bloggen. Så, varsågoda;

Imorse vaknade jag klockan 9, för senare skulle vi åka till farmor & Anders.
På vägen hämtade vi farbror Göran och åkte till Farmor. När vi kom dit fick vi fika, och senare mat, men jag kunde inte äta speciellt mycke för jag var så nervös xD För jag skulle ju på Kevin Borgs signering senare :D
Okej, min Kevin-dag idag :D

Klockan halv 2 åkte vi iväg till signeringen. Den började klockan 3, men jag ville vara tidig ;)
Vi tog med Göran i bilen och han följde med till Gallerian i Västerås. Vi parkerade i ett parkeringshus och gick till stället han skulle signera på. När vi var på väg så mötte vi min morbror, för han visste att vi skulle dit. :p
Så vi gick och satte oss vid ett bord, och dom andra köpte lite grejer :p Men jag kunde fortfarande inte äta något xD
Sen gick jag och satte mej i kön, Och när det var ungefär en kvart kvar till klockan var 3 och Kevin skulle komma, då började det bli ganska mycket folk. Sen när det var lite innan 3 kom Kevin, och alla började ta massa kort och grejjer.
Det fanns ett litet bort där Kevin och Sofia skulle sitta, som kevin skulle signera.
Man kunde köpa t-shirt., singlar och skivan.
Kevin gick in på ett ställe, vet inte riktigt vart, nånstans bakom scenen. Och alla ställde sig i en bra kö, trängdes och saker x) Sen satte sig Kevin och dom andra som var med och fixade sakerna på scenen. Jag stog ganska långt fram, så det var bra :)
När det var kanske 3 personer framför mig i kön kom en kille och frågade om jag ville ha något. Jag sa att jag vill eha en t-shirt. Den kostade 160 kronor! Men det var det såklart värt ;)
Jag kom fram till Kevin och jag hade med mig bokleten till skivan, som jag ville ha signerad.
Han började med att signera tröjan och frågade om det var bra med mig och jag svarade.. Något, jag minns faktiskt inte, jag var helt borta i huvet xD Men jag tror jag svarade att det var bra iaf, jag hoppas det! Sen signerade han bokleten också och jag fick en kram ;) Och jag hade bestämmt mig innan för att jag var tvungen att lukta på honom, för folk som jag har pratat med säger att han luktar jättegott, och såklart hade dom rätt :D Så vill jag också lukta ;o Perfect :D <3
Och jag försökte ta kort när han signerade, men jag skakade hela tiden, så bilderna blev jättesuddiga! Det var ju synd xD Men några bilder blev bra :)
Sen gick jag därifrån, jag tog några kort och så, eller, någraa.. Väldigt många kan man väl säjja xD
Men det gick alldeles för fort enlig mig! Skulle gärna ha varit där längre. :)
Men han var mycke sötare i verkligheten tycker jag iallafall ;D
Sen åkte vi hem med Göran, och åkte till farmor & Anders igen. Vi hann att fika igen, även om jag bara drack dricka för jag fortfarande var nervös xD
Klockan var ungefär kvart i 4, -4. Vi skulle åka till själva konserten kvart i 5. Så då drog vi, hann inte vara hemma så länge. Men det gjorde ju absolut inget =D
När vi kom in så var det inte så himla mkt folk där. Men det kom mer och mer. Vi fick sitta vid ett bord och vänta på att dörren skulle öppnas. När vi satt och väntade funderade jag på om jag hade sett Patrik. Killen som jag har skrivit med på datorn ett tag nu. Han skulle också till Västerås på konserten. Jag såg han, hans kompis Simon, och en till kille som visades vara hans bror. Jag visste att det var han men ville ändå fråga x) Men jag ville inte gå fram till han bara sådär och fråga :p
Men dörren öppnades typ 10 i 6. Klockan 6 skulle konserten börjja.
Vi gick in och det var väldigt mycket folk. Jag satt på andra raden och man var ju nästan inpå scenen. :D det var coolt .)
Det kom in mer och mera folk! Sen när klockan var ungefär 5 minuter över så började bandet komma in. När dom var klara och hade börjat spela lite hoppas Kevin in glatt! Så som han alltid är ;p
Han började och sjunga och allting var superbra :D Lika bäst som alltid :D Han pratade lite och frågade hur det var och det var jättebra ös ;)
Han sprang sen iväg och bytte lite kläder. Och bandet presenterades, och ville sen att vi skulle ställa oss upp, det gjorde jag såklart (:
När han hade sjungit Living on a prayer hade jag ingen känsel i händerna för jag hade klappat så hårt x) Men det var det värt :D Det var en superbra konsert, och alla var med och klappade händerna och sjöng. Det var den bästa konserten, och jag har aldrig haft nån så bra plats som det :-) <3
Det kändes så overkligt bara! Liksom, träffa sin största idol . YEAH :D Det kändes bara som bio i 3 D på konserten xD Iallafall i början, sen blev det mer och mer verkligt :D Så coolt :D
Det känns som om jag har glömmt att berätta något... Men jag vet inte vad xD Isåfall bloggar jag om det sen när jag kommer på det :)
Lägger in några osuddiga bilder sen. :) När jag har tid :p
Men det här var iallafall en dag jag aldrig kommer glömma, och visst ska jag träffa Kevin igen :D Måste Måste<3333 Och då är jag nog inte lika nervös som jag var :p :D xD Då kanske det blir lite klarare vad som händer :D Det tror jag nog ;)


Det var 13'e April, dagen jag aldrig glömmer<3


Kommentarer
Postat av: camila

Hejsan:D



Ställ fråger i min blogg ,HAR FRÅGESTUND ! :D

Det vore snällt om du skulle kunna ställa några :D

Puss/Kram<3

2009-07-14 @ 17:15:18
URL: http://iamcamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0