12 dagar.. 20 dagar.. 70 dagar..

Yes! Nu är det 12 dagar kvar till jag får träffa Melinda & åka till Ullared med henne! 8D Och det är 20 dagar kvar till jag blir 13 år! Och så är det 70 dagar kvar till jag ska träffa Amanda och gå på High School Musical med henne (a'<3 Har nämligen beställt biljetter nu som mamma har hämtat ut idag ;)

Dagen idag då, jag låg i sängen och drog mig alldeles för länge! Gaaah! 8D Och sen så har jag typ.. Inte gjort ett skit! Varit ute och sprungit lite, jag har sämst kondition ever, måste träna upp den! Senare blir det skräckfilm med pappa ;)
 
Btw! Biljetter är beställda till HSM nu! :D <3

Kommentarer
Postat av: Amanda

70 dagar <3

2009-07-27 @ 19:39:49
URL: http://mandaaazmandiiiz.blogg.se/
Postat av: ida

ja gillar din design. har du vart i ullared förut? ja har vart där en gång. stor besvikelse. trångt och inte så himla mkt fina billiga kläder. men hoppas du får kul iaf :)

2009-07-27 @ 20:49:07
URL: http://iidamariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0