VG 8D

HEJ ALLA BARN.
Idag var det trängsel i matkön.. Eller vilken kö? O.O' Jag typ flöööög fram för allt folk trängdes och skrek.. Haha C: Och sen var det nån jävel som skrek mig rakt i öronen, riktigt högt och slutade inte ._. Hm.. Moget? C: Jag har riktigt ont i huvet nu.. >.< Så jag ska inte dryga framför datorn så länge till, utan jag ska slå in julklappar till folk och skit! 8D Ruligt, men jag tycker mest om att fixa snörena :') Lite senare ska jag klippa ihop en ny "Världens tråkigaste film" som vi gjorde idag 8D Fast nu är det lite mera folk än jag och Nun! Haha. Jag har inte själv sett videorna.. Så vi får se vilka som är med sen :)
Och vetni??!??!?!?!? Både Ida och jag fick VG på tyskaprovet 8DDD Och vi vart typ sketaglada! Jag hade inte förväntat mig mer än ett G iallafall..
Men nu måste jag ta och slå in lite julklappar! Annars blir jag aldrig färdig.. Pusspuss (:

Igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0