Tidsfördriv C';

var det en tjej elr en kille som ringde dig senast?
Tjej (:

vad står det i ditt nionde sms?
"Ja det gjorde jag ;) När vaknade du? Jag ska upp och äta frukost nu. Kram <3"

vem ringde dig senast?
Ida! :)

vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
Mina läppar och mitt halsband som jag fick av Ida! ^^

vilket språk är din mobil på?
Svenska.

vad heter din ringsignal?
Paint It Black

hur många sms har du i din inkorg?
106 :p

vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem e det ifrån?
"Haha jag märker det xD" från Hanna:)

vem är din 13:e kontakt?
Generalindex :3

vem är din 20:e kontakt ?
  
Mitt hemnummer -.-

ogillar du nr 5?                            

Bilbärgning, ja fyfan! Så otrevlig o;


har du varit ihop med nr 1?
Aktiekurser, ja, han är riktigt bra i sängen också!

vad har du för färg på din mobil?
Röd och svart ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0