Svarta Jeans.

Hej igen!
Jag är som vanligt otroligt dålig på att blogga. Jag funderar faktiskt på att lägga ner bloggen, eftersom det inte är så många som läser och då är det inte så jätteroligt att blogga :/ Vad tycker ni?
Igår efter skolan köpte jag ett par svarta jeans.



Dom var väl OK, men det fanns ett par som var mycket snyggare, och passade mycket bättre, som jag hellre ville ha, som kostade 100 kr mindre, som var lite trasiga och sånt. Men eftersom min mamma tror att hon bestämmer helt över min stil, så fick jag inte dom. Och jag stör mig så, eftersom det är jag som ska ha på mig kläderna, inte hon, och det verkar inte hon förstå. Jag vill köpa kläder efter min stil, inte hennes. Och sånt blir jag så otroligt irriterad på, såna som tror att dom känner mig bättre än vad jag själv gör. Min mamma kan inte komma och säga "Du behöver det och det" Det är bara jag själv som vet vad jag behöver och vill ha. Bara för att hon bara använder vissa jeans betyder inte det att jag gör det, som hon verkar tro. Det är så otroligt jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0