Spruta >.<'

Idag har det varit en onormal dag ^^' varken Ida eller Hanna var i skolan :C Så jag fick lov att stå ut med NUN hela dagen -.-' Haha, nejdå, men det är klart att det är kul ändå (: Vi gick runt i skolan och klagade på hur tråkig den var, ändå skrattade vi! Vi gjorde faktiskt ett försök med att spela in världens tråkigaste film, men vi hn typ inte klart.. Men jag lägger in det som blev lite senare ;) Så gjorde alla klart engelskaprovet, och vetnivad? ;'''o Jag fick alla rätt på engelskaprovet! o; 100/100 poäng! Omg ='D Okej, Nun hjälpte mig faktiskt med en sak på hörövningen, men annars fuskade jag faktiskt inte C: Efter skolan ställde jag mig ute och frös och väntade på mamma och pappa som skulle komma. Så kom dom tillslut och hämtade upp mig, och så åkte vi iväg till den lilla sjukstugan (eller vad man kallar det?) för jag skulle ta mig livmoderhalscancerspruta. Det gjorde så jävla ont :'o Jag brukar inte få ont av sprutor, men när hon sprutade in det värkte det i hela armen och jag ville bara hoppa upp och springa runt.. Men sen, när hon tog ut sprutan gick det över C: Fin historia va? Sen åkte vi och åt mat på resturang/café! Yei. Sen åkte vi hem och sånt.. Och jag har inte gjort nåt speciellt alls sen dess.. Snart ska jag nog gå och duscha, sen ska jag nog virka på min sketalånga fingervirkning 8D den gjorde jag när jag var liten.. Kanske skulle fortsätta på den! Ska mäta den någon gång och se hur lång den är, för den är lång!
Vad har ni gjort idag? :)



Det löser sig tillsist Ida, vi följer med dig hela vägen, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0