Sovmorgon♥

Gud så skönt! Imorgon slipper jag gå upp 5 över 6.. 10 över 6.. Kvart över 6.. 20 över 6.. Eller fem i halv 7! Alltså dom vanliga tiderna jag ska gå upp. Jag ska nämligen gå upp.. KLOCKAN ÅTTA 8DD Jag börjar 20 över 9, men eftersom jag åker buss till skolan är jag normalt tvungen att gå upp vid normal tid, dom där många tiderna jag skrev upp där uppe serni? C: Så får jag vänta i skolan i en och en halv timme innan första lektionen börjar. Men nähe, inte imorgon, då skjutsar min käre pappa in mig till skolan ♥ Yei!
Jag måste också berätta att tyskaprovet jag hade idag gick förvånansvärt bra faktiskt! Jag kunde tydligen mer än vad jag trodde.. Vissa saker går faktiskt in i det lilla jag har uppe i skallen. Och så fick jag VG på SO-provet vi hade nyligen C': Så jag klagar inte.
Imorgon kommer mamma och hämtar mig efter skolan, jag slutar en timme och 20 minuter tidigare eftersom vi har inställd elevens val, musik, så då åker jag och mamma till ett litet hus, och så får jag min andra livmoderhalscancerspruta. Det var ett långt ord.. Och på torsdag så får jag följa med pappa och hans jobbarkompisar, han kör sopbil.., och äta julbord! Mmmmh.. Det längtar man till (: Kärlek för julbord ♥
Nu ska jag ta och sova, så jag tjänar lite sömn på den lilla sovmorgonen jag har imorgon.
Hoppas alla sover gott sen!
Godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0