Snoooow!

Hello!
Idag har vi haft D-lagets dag i skolan. Alla som går i D gör någonting tillsammans, och vi delades in i olika grupper, jag, Ida och Nun kom i samma grupp, vi trodde inte det var sant O.o, och så fick vi gå in i olika klassrum och göra olika grejer C: I ett rum var det att dom hade ställt fram en massa stolar, så att det blev som i en labyrint. Och där skulle man välja en som skulle gå den labyrinten till mål. Inte så svårt? Nej, men den som gick skulle ha ögonbindel, och dom andra skulle beskriva hur den skulle gå. Och då blev jag utsedd till den som skulle gå, eftersom "jag var liten".. Hm.. Men det var faktiskt roligt! Haha, men svårt.. Och i ett annat rum skulle man känna i en påse, där det fanns en byggd lego-sak, och så fick man känna efter i påsen utan att se vad som var i, och bygga likadant! Och vi hade rätt på alla, okej.. Vi tjuvkikade inte heller.. Men inte så mycket faktiskt!!!! Döm oss inte. Jag vet att du skulle ha gjort likadant. Så fick vi spela pingis, det gick bra faktiskt! Och så skulle vi fingervirka, det gick också bra, men vi gjorde inte längst virkning :C Men till sist kom vi trea ändå! Jippie.. Vi vann............





FÄRGPENNOR MED STÄMPLAR!
Hm.. Underbart. Och prickarna i ansiktet - ja, det är stämplarna som jag har blivit tryckt med. Men det måste bort, tänk om det inte går bort ;o Och jag ska på julbort ikväll. Fan, jag måste få bort det DDD8 Men det går nog bort C: Som sagt ska jag ju på julbord sen, yum.. Så jag måste duscha sen också, jobbigt.. Haha, nejdå! C:
Imorgon åker jag och Hanna hem till Ida! Och på lördag åker vi till Örebro och shoppar, julklappar och sånt, fast jag har ju käpt nästan allt, nästan. Och så vill jag köpa en tomteluva! Nu börjar det ju kännas att det är vinter också, jättefint ute med all snö.. Så mysigt ♥









Kram på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0