Rolig dag :'D

HALLO ALLIHÅPA!
Idag har det varit en rulig dag C': Åkte in till stan imorse och Ida och jag gick heeela vägen upp till simhallen i iskyla D'8 Det var hemskt.. Men vi lyckades tillsist! Och sen efter ett tag kom Pontus och Danny och så satt vi där ett tag runt bordet, sen fick vi gå heeela vägen hem till Danny igen! Det var ännu hemskare ;__; Men när vi äntligen kom fram kollade vi på Idas älskade Saw-film! Och den var bra, men den hackade hela tiden :'C Och tillsist stängde en viss person av D': Men då började vi titta på The X-factor! 8DD Och Ida blev typ helt beroende, och som tur var så var det maraton med den serien! ='D





Det är den förväxta bebisen 8DD
Så det tittade vi på - länge! Sen gick vi och åt på en pizzeria, och jag blev mätt direkt ._.' Sen typ gjorde vi lite saker, och gick hem till Danny igen och kollade på tv, gissa vad vi gjorde? VI TITTADE PÅ THE X-EFFECT! ;ooo Chockerande va? ;) Men det är ju bra!
Sen åkte jag och Ida hem med bussen, och när jag kom hem hade jag fått min Idol08-dvd 8D Då vart jag happie! Iofs, jag var glad innan men ändå xD Så jag kollade på det i en timme, men det håller på i 5 och en halv timme sammanlagt! Tänk vad mycket Kevin man får se på den tiden? :'D Sen kollade jag på Morden i Midsomer, det är förjävligt bra, det borde ni titta på! Det har verkligen varit en "kompisar-tv-dag" idag! Ihihi, och snart blir det ännu mera tv o; för jag ska kolla på Idol nu! Wiii!
Hur ska ni fira nyår förresten? Själv ska jag bara vara hemma med mamma och pappa och äta trerättersmiddag. Men jag vill ju ha stor fest ;___; Men så blir det inte.. Det är inte som det var förut, när alla grannar kom hit och det brann i hus på nyår och grejer o; Ja, nu ska vi inte gå in på det!
Hoppas ni får det roligt på nyår ändå!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0