Nun Saranchuen & Ida Aronsson

HEJ ALLIHOPA!
Ja, nu är jag i farten igen!? C: Jag har som sagt blivit sämre på att blogga, men jag håller mig fortfarande kvar, tro inget annat! Idag hade vi tråkig sovmorgon i skolan, det är väldigt dåligt eftersom jag åker buss. Så en och en halv timme, det jag och Ida gjorde var:

Satt på en bänk.
Flyttade oss till en annan bänk.

Det var.. Kul..
Annars så blev jag sur idag. För egentligen slutade vi 20 över 3 idag, men det var inställd musik, så jag slutade 2, efter SO'n. Och då skulle jag ta bussen som går klockan två. Men på SO'n hade vi Fetto Edwin till vikarie, och han sa "Jag kan inte släppa er tidigare än 5 i två!" HAH, det tar minst 10 minuter att gå till skåpet, hämta böcker, och gå väldigt fort/springa till busstationen. OCH NÄR MAN HAR MIN STELA JACKA TAR DET ÄNNU LÄNGRE TID! Så vi som skulle med bussen, ja, och "nästan" skulle med bussen [;)Fick bara gå 5 minuter tidigare. Och då började fjortisarna i klassen tjata om att dom också skulle åka buss, bara för att få sluta 5 minuter tidigare! Så till sist, fick ingen gå tidigare, alls. Så Fetto Edwin gjorde så att jag missade bussen, plus att han gjorde så att minst 4 personer hatar honom! Bra jobbat. Tack, nu har jag avreagerat mig 8D Så nu kan vi prata om roligare saker, t.ex. att Ida och Nun kommer hem till mig imorgon! :D Det är roligt C:
Gud.. Att vi alltid skrattar så! Tänk att vi alltid lyckas göra allting så roligt, vi 3. Vi skulle kunna se en skinkmacka och ett glas vatten på ett bord i ett café och börja gapskratta åt det! Allting blir alltid kul när vi är tillsammans. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er, hela livet skulle bli så tråkigt. Ni två har hjälpt mig att bli den jag är idag. Ni två har hjälpt mig att göra mig till den jag är idag, och det är jag så glad för. Jag kanske inte är världens bästa vän som finns i alla stunder och gör allas saker rätt, men ni hjälper mig fortfarande att bli bättre och bättre, ni är helt jävla fantastiska.


Ni är vänner som jag tror att jag alltid kommer ha kvar, nej, jag vet att jag alltid kommer ha kvar er. Vi bråkar såklart, men om vi inte hade lyckats bli vänner varenda gång, så hade inte jag suttit och skrivit det här nu.
Tack för att ni finns. (':
Jag säger bara det, jag älskar er, och jag menar det till 100% ♥


Kommentarer
Postat av: hihi

älskar dig med sanna banna bananbacon julgumma :D<3

2009-12-12 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0